CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 30, 2011

Beginning..

Permulaan perjalanan hidup kami...

        Aku melihat profil dia di facebook permulaannye... seperti selalu aku hnye melihat dan biarkan berlalu..tetapi kali ini lain ku rasakan..seperti mahu mengenali siapakah pemilik profil ini...Setelah soal2 selidik..dia kawan kpd org yg telah menghancurkn hatiku..trus niat ku hambar..
         Setelah hari2 berlalu,dia im melalui facebook nk berkenalan,permulaanye aku mengambil sikap acuh x acuh utk im dgn si dia.seminggu berlalu begitu saje.
         Permulaan ari..dia skali lg im utk berkenalan dgn ku..kali ini aku memberi peluang kepadanye..sejak perkenalan ini hari semakin hari aku bahagia dengannya..dari kawan dia telah menjadi orang yang bermakna dalam hidup aku..Aku harap dia la org yang terakhir dalam hidup aku..
Siapakah si dia?
                                                Ini la permata hatiku..Wan Mohd Haswad..

Aku dh mula sayangkan nye kerana dia amat memahami apa kehendaku.Skalipon dia tidak pernah merugut denganku,dia bole trima keadaan aku seadanya..Dulu mmg ak kurus tp sejak dia alam pekerjaan dh lain..haha..(momy syg dedi) ku harapkan perjalanan hidup kami diakhiri dgn ikatan perkahwinan dan bahagia hingga ke akhir hayat ku..

2 comments:

BubuYayang said...

Huhuhu sedap dah jalan cerita. Tapi gunakan ejaan yang tepat dgn prosa kata yang lbh tepat serta menggunakan ayat2 yang lebih puitis ... huhuhu

Haswad & Farlina said...

amboi cikgu bahasa ni..haha..